מאי 15, 2024
מתנות שאפשר לתת לעובדים

רעיונות למתנות שאפשר לתת לעובדים

במידה ואתם כמעסיקים רוצים לגרום לעובדים שלכם להרגיש שהם משמעותיים עבורכם וגם חשובים, עליכם למצוא את ההזדמנות הנכונה לפנק אותם כמו שצריך ולהראות להם כמה אתם מעריכים לא רק את תרומתם לעסק שלכם אלא גם את עבודתם.

אז איך תוכלו לבחור מתנות לעובדים שלכם? ואיך תוכלו להיות בטוחים שכאשר יקבלו את המתנות, הם באמת ישמחו לקבל אותן? אספנו לכם כמה רעיונות מושלמים.

רעיון מס' 1 – שובר לארוחה במסעדת שף

תסכימו איתנו שכל עובד ועובדת ישמחו לקבל שובר כזה. נמליץ לכם לרכוש שובר שאפשר לממש במבחר של מסעדות. כלומר במסעדות כשרות ולא כשרות, במסעדות עם סוגי מטבחים שונים בפריסה ארצית, במסעדות טבעוניות, צמחוניות, בשריות ועוד. העדיפות היא שהשובר יהיה שובר זוגי וכך העובד או העובדת ייצאו לחוויה קולינרית מהנה ומשובחת עם האהוב או בן או בת הזוג האהובים שלהם.

רעיון מס' 2 – מארז חגיגי לחג

אפשר לפנק את העובדים במתנה חגיגית לקראת חג שחל בקרוב. לדוגמה, ראש השנה, חנוכה, פסח ועוד. יש מגוון מארזים מהם ניתן לבחור. אם מדובר על מתנה לעובדים לראש השנה, אז נמליץ לכם על מארז שמכיל שמן זית, דבש ושני סוגים של ממרחים. במידה ומדובר על מתנה לעובדים לחנוכה, נמליץ לכם על מארז הכולל ספל, מטבעות שוקולד, קופסת פח עם נרות צבעוניים וקופסת גפרורים.

רעיון מס' 3 – מארז מתנה של חליטות תה

מתנה מושלמת שאפשר לחלק לקראת החורף. מארז זה יכלול תרמוס יוקרתי, זוג כוסות זכוכית לשתייה חמה, זוג כפיות ומגוון חליטות תה בכל מיני טעמים.

רעיון מס' 4 – שובר לספא

מתנה שיכולה לאפשר לעובדים להירגע ולהתפנק עם עיסוי טוב ושימוש במתקני הספא (סאונה, ג'קוזי) והבריכה. מומלץ לשים לב שהשובר לא יהיה למרכז ספא ספציפי אלא יאפשר להגיע למספר מרכזים שפזורים ברחבי הארץ.

רעיון מס' 5 – שובר לסדנה קולינרית

יש מגוון סדנאות קולינריות כמו סדנת בישול הודי, סדנת אפיית עוגות, סדנת אפיית לחמים, סדנת הכנת סושי ועוד ואין ספק שהעובדים שלכם ייהנו מהשתתפות בסדנה כזאת. מכל הסדנאות אפשר ללמוד דברים נהדרים ובסופן גם כל המשתתפים אוכלים את המנות שהכינו. כך שאין יותר כיף ומספק מזה.

רעיון מס' 6 – מארז אלכוהול משובח

אפשר להעניק לעובדים סט הכולל בקבוק וויסקי, זוג כוסות, 6 אבני קרח, פיצוחים ועוגיות מלוחות. כמו כן, אפשר גם להעניק מארז של יינות אדומים ולבנים עם פותחן וזוג כוסות.

רעיון מס' 7 – שובר לרשתות אופנה וחנויות בגדים

כל עובד ועובדת ישמחו לרענן את המלתחה ולהתחדש בבגדים יפים וחדשים. מומלץ לבחור בשובר שיהיה בתוקף לרשתות אופנה מובילות ברחבי הארץ וכמובן גם לחנויות בגדים מוכרות.