אפריל 24, 2024
קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני – טיפים שכדאי להכיר

עשיתם מיתוג לעסק? אפיון ועיצוב לאתר? האתר סוף סוף באוויר? אם אתם רוצים שכולם יכירו אתכם, קידום אורגני יכול לעזור לכם מאוד. אין לנו פתרונות קסם, אבל יש לנו טיפים מעולים לקידום אורגני. במידה ותבחרו ליישם אותם, תוכלו להופיע בעמוד התוצאות הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל.

כמה מילים על קידום אורגני

מדובר על קידום שמתרחש בצורה טבעית וכל זאת ללא הצורך לשלם לגוגל על הופעה בתוצאות החיפוש (כאשר משלמים על הקידום, הוא נקרא קידום ממומן). באמצעות קידום אורגני, האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש והגולשים יוכלו למצוא אותו.

טיפ מס' 1 – להשתמש במילות המפתח הנכונות

מהן מילות מפתח? מדובר על מילים או ביטויים שהמטרה העיקרית שלהם היא לתאר את התוכן שלכם. מי שעושה שימוש במילות המפתח הוא הגולש ומתי הוא עושה זאת? כאשר הוא מבצע חיפוש באינטרנט. מומלץ שתכינו רשימה עם 10-15 מילות מפתח. אלו צריכות להיות מילות מפתח שאתם חושבים שהגולשים ישתמשו בהן על מנת לחפש אתכם. את מילות המפתח הללו, מומלץ שתשתלו בכותרות שיש לכם באתר, בשמות העמודים וכמובן תוציאו עבורן קישורים פנימיים ותשיגו להן קישורים חיצוניים.

טיפ מס' 2 – הוסיפו בלוג לאתר שלכם

אחת הדרכים האפקטיביות לקידום אורגני היא בלוג. הוסיפו אותו לאתר שלכם והכנסו אליו תכנים איכותיים ומקוריים על בסיס קבוע. מנוע החיפוש של גוגל עובד בצורה כזאת שהאתרים נסרקים מדי פעם וכאשר יש עדכונים בתכני האתר, הדירוג בתוצאות החיפוש הוא גבוה יותר.

טיפ מס' 3 – תנו כותרות לתמונות (ALT טקסט)

מומלץ שתזינו תיאור מילולי לכל תמונה שיש לכם באתר. הרי מנועי החיפוש לא יכולים לקרוא תמונות או גרפיקות ועל כן אי אפשר לקשר אותן למילות חיפוש וכאן בדיוק נכנס ה-ALT. באמצעות שימוש בו, אתם יכולים לתת שם לכל תמונה. ALT נקרא גם טקסט אלטרנטיבי. אל תוותרו על השדה הזה ותמיד תמלאו אותו במלל רלוונטי למילות המפתח שלכם.

טיפ מס' 4 – השתמשו במילות המפתח שלכם בכתובות העמודים שיש באתר

על מנת שתוכלו להסביר לגוגל במה התכנים שלכם עוסקים, תוכלו להשתמש במילות המפתח בכתובות העמודים שיש לכם באתר. הכוונה היא לטקסט שמופיע בסיום כתובת הדומיין.
לדוגמה:

www.yarden-group.co.il/0307-2022
לעומת – www.yarden-group.co.il/seo-tips

טיפ מס' 5 – עשו שימוש בקישורים פנימיים

הם הבסיס לקידום אורגני. עשו לכם כלל וכאשר הכנסתם תוכן חדש לאתר, קשרו אליו וגם ממנו תכנים רלוונטיים באתר. קחו בחשבון שככל שיותר מילים רלוונטיות יפנו לעמוד מסוים, כך תגדילו את הסיכויים שלו להופיע בדירוג גבוה במנוע החיפוש.

טיפ מס' 6 – עשו שימוש בקישורים חיצוניים

השקיעו בפיתוח מערכות יחסים עם אתרים אחרים. תוכלו לעשות זאת במגוון צורות כמו, אירוח של כותבים בבלוג שלכם, הצגה של אתרים ובלוגים שאתם עוקבים אחריהם ועשו גם החלפות קישורים (הכוונה היא לבקש מאתר מסוים להוסיף קישור לאתר שלכם ובתמורה להוסיף אליו קישור, כך שני האתרים יוכלו להכפיל את הכניסות לאתרים שלהם). הכי חשוב לעבוד בצורה מחושבת וכמובן לא להעמיס את האתר שלכם עם קישורים.

 

טיפ מס' 7 – עשו שימוש בגוגל אנליטיקס

באמצעות גוגל אנליטיקס, תוכלו לאסוף נתונים מפורטים על האתר שלכם. נתונים כמו, תנועות גולשים, מאיפה הגולשים הגיעו לאתר, באיזה עמוד הם גלשו הכי הרבה, מאיזו פלטפורמה הם גלשו ועוד. על מנת להתחבר לשירות גוגל אנליטיקס, יש לשתול קוד באתר.

טיפ מס' 8 – האתר שלכם חייב להיות מותאם למובייל

הטלפון שלנו הולך איתנו לכל מקום ואנחנו מאוד תלויים בו. על כן, חשוב מאוד להשקיע באתר מותאם למובייל. אגב, גם הדירוג שלכם בגוגל תלוי בזה.

טיפ מס' 9 – עשו שימוש ברשתות החברתיות

מומלץ מאוד שתשתפו את התכנים שלכם ברשתות החברתיות. כך תקבלו יותר חשיפה. אם התוכן יהיה מעניין ואיכותי, הוא יתרום לקידום שלכם ברשתות החברתיות ובכלל.

טיפ מס' 10 – עשו שימוש ביוטיוב

הידעתם שיוטיוב מוגדרת כמנוע החיפוש השני בגודלו בעולם? על כן, מומלץ להשקיע גם בפלטפורמה הזאת. תתחילו לייצר סרטונים ולפרסם אותם. יוטיוב בבעלות גוגל ועל כן גם הסרטונים שלכם נסרקים ויכולים להופיע בתוצאות החיפוש.