מאי 15, 2024
איך להתלבש לראיון עבודה

כיצד להתלבש נכון לראיון עבודה – והפעם גברים

ההופעה החיצונית קובעת לא פעם את קבלתך לעבודה שאתה חפץ בה ועל כן, אם יש לכם ראיון עבודה, חשוב מאוד שתבינו כיצד להתלבש בצורה נכונה על מנת שתשדרו את כל מה שאתם רוצים לשדר בראיון המדובר. אומרים שההופעה החיצונית היא סוג של כרטיס ביקור ועל כן, אין ספק שחשוב לעבוד קשה עוד בטרם מתקבלים לעבודה כלשהי. עליכם להבין מהו קוד הלבוש במקום העבודה ובהתאם לכך לבחור את הלבוש המתאים. כמו כן, חשוב שמראש תבינו מה אתם רוצים לשדר לאדם שמנהל את ראיון העבודה.

מה חשוב שתעשה לפני ראיון עבודה?

ראשית כל, חשוב להקפיד על שגרת טיפוח אשר כולל: תספורת מתאימה, מקלחת, גילוח ועוד. לא כדאי להגיע עם ציפורניים ארוכות או זקן מדובלל. כדאי כמובן להתבשם כראוי טרם אתה מגיע, לא כדאי להגיע עם ריח לא טוב.

בחירת חולצה

החלק העליון של מערכת הלבוש אמור לצוד את עיניו של הצד היושב מולנו ועל כן, כדי לגרום לתחושה של חוסר נוחות וריצוד תת עיניי באישונים, כדאי לבחור צבעים נטולי הדפסים או טקסטורות. בהחלט לא כדאי ללבוש חולצה קלילה מדי

גווני תכלת וכחול לרוב ישדרו רצינות, רוגע ועסקיות. אם תבחרו להוסיף עניבה כדאי שהיא תהיה בעלת קווים אלכסוניים או הדפס גיאומטרי קליל ולהוות תוספת מושקעת וחיננית, אך חשוב מאוד שהיא תהיה תואמת בגוונים שלה לחולצה. אם תבחרו חולצת פסים או משבצות, שימו לב שהיא מחמיאה לעור הפנים שלכם ושהיא לא תגרום לכם להיות חיוורים מדי.

ניתן ללבוש סריג דק מעל החולצה אך לא כדאי ללבוש אותו פתוח. חלופות לסריג יכולות להיות: ג'קט מחויט.

בחירת מכנסיים

לא כדאי לבחור מכנסי בוקרים, מכנסים משופשפים, עם טלאים או חלילה חורים, שרשראות או כל תוספת אחרת. כדאי להקפיד על מכנסיים מגוהצים ולהשתדל ללא הפס המרכזי באמצע. אם בחרתם במכנסיים בהירים כדאי שהחולצה תהיה כהה ולהפך. כדאי להשקיע גם בחגורה התואמת לצבעים.

בחירת נעליים

נעליים מהווים פריט חשוב ביותר בלבוש אם לא החשוב מכל ולא רק לראיון עבודה אלא גם בהמשך השהות במשרד. נעליים לגברים חייבות להיות מצוחצחות, נקיות ולא עם חצאי שרוכים. הנעל צריכה להתאים לצבע של המכנסיים ועל כן אם בחרתם במכנסיים שחורים כדאי שגם הנעל תהיה שחורה. אם לבשתם מכנסיים בצבע בז' או שמנת הנעל צריכה להיות חוצה.

לראיון עבודה כדאי לבחור מבין נעלי אלגנט לגברים נעליים המתאימות לכם וזאת בכדי שהן ישתלבו בצורה הטובה ביותר בלוק שלכם ויאפשרו לכם לשדר רצינות ואיכות. כמובן שחשוב מאוד לרכוש נעליים במקום הטוב ביותר כך שמצד אחד הן תתאמנה במראה שלהן ללוק שלכם לקראת ראיון העבודה ומצד שני הן יהיו נוחות ואיכותיות וישמשו אתכם לאורך זמן בצורה הטובה ביותר.