מאי 15, 2024
מגהץ אדים איך לקנות

איך לבחור את המגהץ הטוב ביותר?

גיהוץ בגדים היא משימה שהרבה אנשים לא אוהבים לבצע אותה, אבל עם המגהץ הנכון אפשר להפוך אותה להרבה יותר קלה ואפילו מהנה. ישנם סוגים רבים ושונים של מגהצים בשוק, כל אחד עם תכונות ויתרונות ייחודיים משלו. בכתבה הבאה, נסקור כמה מהגורמים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים מגהץ.

סוג המגהץ

ישנם סוגים שונים של מגהצים לבחירה, כמו מגהצי קיטור, מגהצי אדים ומגהצים קטנים ניידים. מגהצי אדים הם הסוג הנפוץ ביותר והם יתאימו לגיהוץ של כמויות לא גדולות של פריטים.
מגהצי קיטור הם חזקים ועוצמתיים יותר ממגהצי אדים ועל כן יתאימו מאוד לגיהוץ כמויות גדולות של פריטים. מגהצים קטנים ניידים נוחים מאוד לכל מי שרוצה לקחת איתו מגהץ קומפקטי שמשקלו נמוך ויתאים מאוד לגיהוץ פריטים בודדים, כאשר נמצאים בטיולים וחופשות.

הספק

ככל שההספק גבוה יותר, כך המגהץ יהיה חזק יותר. עם זאת, מגהצים בעלי הספק גבוה יותר נוטים להיות יקרים יותר. אם יש לכם כמויות גדולות של פריטים לגיהוץ, שווה לכם להשקיע במגהץ עם הספק גבוה.

משטח המגהץ

המשטח של המגהץ הוא שבא במגע עם הפריטים שאותם מגהצים. החומר ממנו הוא עשוי וגם הצורה שלו, יכולים להשפיע על החלקתו על הבד ועל האופן שבו יופץ החום בצורה שווה.
יש משטחים שעשויים נירוסטה ועל כן הם עמידים מאוד וקלים לניקוי ויש גם משטחים קרמיים שידועים ביכולות ההחלקה שלהם.

כמות הקיטור

כמות הקיטור שמייצר מגהץ יכולה להשפיע על כמה מהר וביעילות הוא יכול להסיר קמטים.
בהתאם לצרכי הגיהוץ, יש לבחור את תפוקת הקיטור המתאימה.

קיבולת מיכל מים

קיבולת מיכל המים של מגהץ קובעת כמה זמן הוא יכול לייצר קיטור לפני שיהיה צורך במילוי מחדש. מכלי מים גדולים יהיו נוחים יותר למי שמתכנן לגהץ המון פריטים בפעם אחת.

כיבוי אוטומטי

תכונת כיבוי אוטומטי היא תכונת בטיחות חשובה שיש לחפש בכל מגהץ ולא משנה אם מדובר על מגהץ אדים או מגהץ קיטור. תודות לתכונה זאת, המגהץ מכובה בצורה אוטומטית וזאת במידה והוא הוא נשאר ללא השגחה לפרק זמן מסוים. כך אפשר להפחית בצורה משמעותית את הסיכון  לשריפה ולנזק לבגדים או למגהץ.

מחיר

המחיר של מגהץ יכול להשתנות מאוד בהתאם לסוג ולמפרט הטכני שלו. למרות שזה עשוי להיות מפתה לבחור באפשרות הזולה ביותר, השקעה במגהץ איכותי יותר יכולה לחסוך זמן ותסכול בטווח הארוך. מומלץ לחשוב באיזו תדירות יהיה שימוש במגהץ ואילו תכונות חשוב שיהיו במגהץ. בהתאם יש להגדיר את התקציב.

שורה תחתונה

לסיכום, כפי שקראתם, בחירת המגהץ הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם תהיה תוך התחשבות בכל הגורמים שהוזכרו לעיל בהם, סוג המגהץ, ההספק שלו, סוג המשטח, תפוקת הקיטור שהוא מוציא, קיבולת מיכל המים שיש לו, תכונת כיבוי אוטומטי ומחיר. נמליץ לכם לבצע את הרכישה מחנות שיש לה דירוג טוב וכמובן שיש עליה המלצות.