אפריל 22, 2024
מתקני תצוגה לחנויות

איך בוחרים סטנדים לתצוגה?

על מנת שנוכל לספק ללקוחות חווית קנייה איכותית וטובה יותר, יהיה עלינו להשתמש בפתרונות תצוגה. אחד מבין פתרונות התצוגה הפופולאריים הוא סטנדים לתצוגה.

הם יכולים לשפר משמעותית את חווית הקנייה וגם יכולים להשפיע על העלאת הרווחים של החנות. אז איך תוכלו לבחור אותם בהצלחה? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה שלנו.

מהם סטנדים לתצוגה?

מדובר על מתקני תצוגה שאחת המטרות העיקריות שלהם היא פרסום מוצרי החנות. אלו יכולים להיות מוצרים כמו, מוצרי מזון, קוסמטיקה, בגדים, מוצרי חשמל ועוד. למעשה המתקנים הללו, מושכים את העיניים של הלקוחות, מבליטים את המוצרים שנמצאים עליהם וגם מקדמים את רכישתם.

יש כל מיני סוגי סטנדים לתצוגה בחנויות בהם, סטנד תצוגה 4 כיוונים, סטנד תצוגה 2 כיוונים, מערכת תצוגה הכוללת סטנד ושולחן אמצע, לוחות מחורצים ועוד.

4 שלבים מרכזיים לבחירת סטנדים לתצוגה

להלן השלבים:

שלב ראשון: ממש כמו בכל רכישה של מוצר, יש קודם להגדיר את הצרכים מהמוצר. כך יש לעשות גם לגבי סטנדים לתצוגה. עליכם להתחשב בכל מיני נקודות כמו, למה ישמשו הסטנדים, האם השימוש יהיה עבור הצגה של מוצרים לילדים או למבוגרים, מהו העומס שהסטנדים יכולים לשאת ועוד. בתהליך האיפיון הזה, עליכם להיות כמה שיותר מדויקים. כך תוכלו להתאים את הסטנדים לצרכים שלכם.

שלב שני: ממשיכים להגדרת התקציב. סטנדים לתצוגה אפשר למצוא בטווח מחירים רחב. השינויים במחירים נובעים מהחומרים מהם מיוצרים הסטנדים וכמו כן מפרמטרים טכניים נוספים הקשורים גם לעומס שהם מסוגלים לשאת, מידות הסטנדים וסוגי הסטנדים. על מנת שלא תגיעו להוצאות כלכליות אסטרונומיות, מומלץ שתגדירו מראש את התקציב שיש לכם ותפעלו לפיו.

שלב שלישי: בוחרים חברה שמתמחה בפתרונות תצוגה ומידוף. חפשו המלצות על 2-3 חברות. תוכלו למצוא אותן בכרטיסי העסק המופיעים בגוגל וכמו כן ברשתות החברתיות ובאתרים הרשמיים של החברות. אפשר גם לקבל המלצות מקולגות ואנשי מקצוע. קחו הצעת מחיר ראשונית מכל חברה.  כך תוכלו לבדוק את הפרשי המחירים בין החברות וגם לקבל מושג על השירות ועל האינטראקציה שיש לכם עם החברה. לבסוף, בחרו בחברה שנתנה לכם מחיר הגון וגם שירות טוב.

שלב רביעי: בוחרים סטנדים לתצוגה. הגעתם לשלב האחרון, בו תהיה לכם פגישה עם הצוות המקצועי של החברה. בפגישה, תוכלו לפרט את הצרכים שלכם וכמו כן את התקציב שעומד לרשותכם. במהלך הפגישה, תוכלו לבחור יחד עם הצוות המקצועי את הסטנדים המתאימים לכם.

כמה מילים לסיכום…

אל תשכחו לבדוק שאתם מקבלים אחריות מלאה על הרכישה שלכם. כמו כן, מומלץ שהמשלוח וגם תהליך ההתקנה, יעשו על ידי החברה שממנה רכשתם את המוצרים. זכרו שאתם משקיעים בפתרונות תצוגה שרק יגרמו למינוף של החנות שלכם ועל כן, מדובר על השקעה חד פעמית וכזאת שרק תעזור לכם להגדיל את הרווחים וכמובן גם לשפר את חווית הלקוחות הנמצאים בחנות.
שיהיה בהצלחה!