אפריל 17, 2024

מיתוג באמצעות הדפסה על חולצות

על מנת שיהיה אפשר לצור רושם על קהלי היעד של העסק ועל מנת שיהיה אפשר לבדל את העסק מהמתחרים שלו, ניתן להשתמש בשירות הדפסה על חולצות. איך עושים נכון את התהליך הזה שגם יעזור משמעותית לכל המיתוג של העסק? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה.
אגב, בנוסף לחולצות מודפסות, אפשר גם לייעל עוד יותר את המיתוג עם מוצרי קדם מכירות ומוצרי פרסום שונים שניתן לחלק לעובדים וגם ללקוחות.

חשבו למי מיועדות החולצות המודפסות

יש כמה אופציות. האופציה הראשונה היא עבור העובדים. חולצות מודפסות יהיו עבור העובדים וישמשו כמדי עבודה שלהם לאורך כל שעות הפעילות של העסק ואפשר גם לתת חולצות מודפסות לעובדים כמתנה במסגרת של יום גיבוש או יום כיף. אגב, אם בחרתם את האופציה הזאת, דעו שהחולצות יתרמו לא רק למיתוג אלא הן גם יסייעו בהגברת תחושת השייכות של העובדים למקום העבודה.

האופציה השנייה היא הלקוחות. אפשר להציע ללקוחות חולצה במתנה ואפשר גם להעניק אותה כמתנה לכל מי שרוכש מוצר מסוים או למי שמבצע רכישה בסכום מסוים. תסכימו איתנו שלא משנה איך אתם בוחרים לתת את החולצה ללקוח, בכל מקרה הרווח הוא שביעות רצון גבוהה יותר שלו.

אגב, אופציה נוספת היא למתג את העסק באמצעות חולצות עם הדפסים ולחלק אותן באירוע יחצני שהעסק שלכם נותן לו חסות. לדוגמה, מצעד הגאווה, הופעה של אמן אהוב, מסיבת חוף וכו'. יש עוד המון אפשרויות.

מה מומלץ להדפיס על החולצות?

יש כל מיני גישות גם לגבי בחירת ההדפס שיהיה על החולצה. כמובן, יש לקחת בחשבון שצריכה להיות גם התאמה למי שאמור ללבוש את החולצות המודפסות. על מנת שתוכלו לצור את המיתוג בהצלחה יש להתייחס לפן הוויזואלי וגם לטקסט עצמו שיופיע על החולצה.

דבר נוסף, כדאי מאוד להיזהר משיווק יתר. אם החולצות המודפסות יראו כמו פרסומת, אתם דווקא תייצרו רושם הפוך לזה שרציתם לייצר. הכי טוב יהיה להטביע לוגו על החולצה וכמו כן משפט קצר שיוכלו להבין באמצעותו מיהו העסק ומהי התועלת ללקוחותיו.

אגב, אם מדובר על חולצות מודפסות כמתנה לעובדים, ההדפס יכול להיות צילום של צוות העובדים ברגע שמח ומעניין. בכל מקרה, תמיד מומלץ להיות מקוריים. ככל שההדפס יהיה מקורי יותר, כך גם החולצה המודפסת תישמר בתודעה של מי שייתקל בה.

אל תוותרו על האיכות

ההדפסה צריכה להיות איכותית ואין להתפשר עליה. כמו כן, מומלץ גם להקפיד על איכות הבד של החולצה וגם על חדות ההדפס וכמובן על רמת הגימור של התפירה. תסכימו איתנו שאם החולצות יהפכו למרופטות או שההדפסים שיש עליהן ידהו אחרי כמה כביסות, הרי שהמיתוג של העסק ייפגע והעסק יזוהה דווקא עם חוסר השקעה וגם רשלנות.

איך תבחרו חנות להדפסה על חולצות?

כיום, יש המון חנויות המציעות שירות הדפסה על חולצות. בדקו שיש עליהן המלצות. את ההמלצות, תוכלו לקרוא בכרטיס העסק המופיע בגוגל, באתר האינטרנט של החנות וגם ברשתות החברתיות. מצאתם 2 או 3 חנויות מומלצות? בקשו לקבל הצעת מחיר מסודרת. בחרו את החנות שממנה התרשמתם וזאת שנתנה לכם את המחיר ההוגן ביותר. שיהיה בהצלחה!