מרץ 27, 2024
קידום אתרים ממומן בגוגל

טיפים לקידום אתרים ממומן בגוגל

במידה ותבחרו להקים קמפיין לקידום אתרים ממומן בגוגל, דעו שאם הוא יעשה בצורה הנכונה, הרי שהדבר יהווה פוטנציאל משמעותי לקידום עסקי. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הכתבה שלנו הכוללת טיפים שיעזרו לכם לעקוב אחר הביצועים, לעשות שימוש נכון במילות מפתח ולמקד את הקמפיין שלכם וכל זאת על מנת שתוכלו להפיק כמה שיותר מכל מודעה או הקלקה וכך לנצל בצורה המיטבית ביותר את תקציב הפרסום שלכם. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

עשו בחירה נכונה של מילות מפתח

מומלץ להיעזר בכלי מילות המפתח של גוגל. הוא זמין אונליין וניתן בחינם לכל מי שמשתמש במערכת הפרסום של גוגל. כך תוכלו לקבל מושג אודות מילות מפתח רלוונטיות לאתר, למוצר או לשירות שאתם מציעים. כמו כן, תוכלו גם לדעת מהי מידת התחרותיות ומהו היקף החשיפה המתלווה לכל מילת מפתח.

עקבו אחרי הביצועים של הקמפיין

באמצעות מערכת גוגל אנליטיקס, תוכלו לנתח את הביצועים של הקמפיין הממומן שלכם. כך תוכלו לשפר את ביצועי המודעות שלכם, לקבל החלטות נכונות ולנצל את התקציב שיש לכם בצורה הטובה ביותר. גם מערכת גוגל אנליטיקס זמינה אונליין והשימוש בה לא עולה כסף.

הגדירו את קהל היעד עבור כל קמפיין בגוגל

מלבד בחירה נכונה של מילות המפתח לקמפיין, יש גם להחליט לאיזה פלח באוכולוסייה מעוניינים לפנות. על כן, לכל קמפיין בגוגל, יש להגדיר את קהל היעד. כמו כן, יש לאפיין את קהל היעד על פי פרמטרים כמו, גיל, שפה, מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין וכו'. זכרו שככל שהאפיון יהיה יותר מדויק, כך תוכלו לתכנן טוב יותר את המסרים השיווקיים ובהתאם גם להפיק יותר מהקמפיין.

שמרו על רמה גבוהה של אמינות

אין בעיה שהמטרות שלכם יהיו להשיג מקסימום חשיפה ולמכור כמה שיותר מוצרים, אבל הכי חשוב שלא תטעו את הגולשים שלכם. עליכם לשמור תמיד על רמה גבוהה של אמינות. במידה ותטעו את הגולשים שלכם, אתם עשויים לגרום למצב בו אתם תשלמו סתם על הקלקות שלא יובילו למכירות וחבל.

בדקו מתי מומלץ להציג את המודעות

תנו לקמפיין לפעול מספר ימים. כך תוכלו לזהות שעות מסוימות בהן הקמפיין יותר או פחות אפקטיבי. בהתאם לנתונים, תוכלו לבחור באיזה שעות להציג את המודעות.

השתמשו במספר מודעות בקמפיין שלכם

אל תסתפקו רק במודעה אחת. שלבו מספר מודעות בקמפיין. כך תוכלו לבצע השוואה בין המודעות ולבדוק איזו מודעה עבדה הכי טוב ואיזו עבדה הכי פחות טוב ובהתאם לשפר אותה.

כמה מילים לסיכום…

על מנת להקים קמפיין ממומן בגוגל, יש צורך להיעזר באנשי מקצוע מתאימים וכאלה שיש לה ידע וניסיון בתחום. חפשו חברות שמתמחות בקידום ממומן, בדקו עליהן המלצות (תוכלו למצוא אותן בכרטיס העסק בגוגל, באתר הרשמי של החברה וכמו כן ברשתות החברתיות), בדקו מהו המחיר המבוקש על השירות וכמו כן בדקו כמה יעלה הניהול של הקמפיין מדי חודש. לאחר שאספתם את כל הנתונים, בחרו בחברה המתאימה. שיהיה בהצלחה!